یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

خـود سـازی در جـوانـی ... بهشت و جهنم


خـود سـازی در جـوانـی .... راه بهـشـت و جـهنـم



قالَ الباقِرُ علیه السلام:

اَلْجَنـَّةُ مَحْفـُوفَةٌ بِالْمـَکارِهِ وَ الصَّبْرِ، فَمَنْ صَبَرَ عَلَى الْمَکارِهِ فى الدُّنیا دَخَلَ الْجَنَّةَ، وَ جَهَنـَّمُ مَحْفـُوفَةٌ باللَّذّاتِ وَ

الشـَّهَواتِ، فَمَنْ اَعْطى نَفْسَهُ لَذَّتَها وَ شَهْوَتَها دَخَلَ النّارَ.

امام باقر علیه السلام فرمود: بهشـت، آمیخته به ناگوارى ها وصبر است. هرکس در دنیا بر ناملایمات و سختى ها

شکیبایى کند، وارد بهشت مى شود. دوزخ هم آمیخته به کامجویى ها و خواسته هاى دل است. هر کس به لذّت

جویى ها و خواهشهاى دلش جواب مثبت بدهد، وارد آتش جهنم مى شود.


نظرات 6 + ارسال نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

حدیث سلسله الذهب

امام رضا ع فرمود :از پدرم موسی بن جعفر ع و او از پدرانش علیهم.السلام نقل کرد که امیرالمؤمنین علی ع فرمود از رسول خدا ص شنیدم که فرمود خداوند متعال فرمود : لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی,بشروطهاو انا من شروطها .لااله الا الله دژ مستحکم من است هر کس در آن وارد شود از عذاب من در امان است و اما آن شرایطی دارد و من از جمله آن شرایط هستم.امام رضا ع با ذکر این حدیث به کسانی که باید.میفهمیدند فهماند که اصل کار قبول کردن ولایت معصومین ع است و به ولایت خودشان نیز به عنوان یکی از حضرات معصومین ع اشاره کردند و مأمون لعنت الله علیه که بسیار زیرک بود از لحاظ جنگ سیاسی خود را شکست خورده دید با همین یک جمله

گویا در جای دیگر نیز این حدیث به گونه دیگر نقل شده :ولایت علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی.شاید خدا قصد.دارد به ما بگوید پذیرفتن توحید بدون پذیرفتن ولایت معصومین ع کاری ابتر است چرا که اصل معنای توحید اطاعت از خداست یعنی فقط خدا را به رسمیت بشناسیم و هر چه و هر کس که در خط خداست را اطاعت کنیم و هر چه در مقابل خط خداست غیر خدا حساب می شود و این با توحید متضاد است

شاید بخاطر همین بود که خدا شیطان ملعون را از درگاه خود راند,چرا که او با توحید خداوند مشکل داشت,مگر غیر از اینست که غرور و تکبر بندگان خدا با اطاعت آنها از خدا متضاد است؟

صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام
سلام بزرگوار و سپاس از مطالب بسیار ارزشمند و مفیدتان.... ان شاالله که بتوانیم انچنان که باید باشیم..موفق باشید ان شاالله

سلام حاجی

سلام فرمانده

سلام بزرگوار

ولادت با سعادت حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا ع رو
خدمت شما تبریک عرض میکنم

بخدا نمیدونم با چه رویی بازم باید به سنگر شما بیام

خداییش روسیاه و شرمندم

من نتونستم به دلیل مشکلات روحی و جسمی بیام منزلتون و دعوت شما رو اجابت کنم

قبل از اینکه به اهواز بیام این سری دوم اتفاق ناخوشایندی برام افتاد که به شدت رو اعصابم تأثیر گذاشت

علاوه بر اون چند وقتی بود دچار سرگیجه و حالت تهوع بودم و ممکن بود باعث زحمت شما بشم

شما هم خودتون وضعیتتون و حالتون خوش نبود

واقعا سخت بود برام مزاحمتون بشم

البته بعدش از اینکه دعوتتون رو رد کردم واقعا پشیمون شدم که با دست خودم چنین سعادتی رو از خودم سلب

کردم و چنین ظلمی به خودم کردم

ان شاءالله در اوقاتی شما رو ملاقات کنم که حالتون مساعد باشه

بسی شرمنده ام جناب شیخی جوان با ایمان و فدایی رهبر با کمال افتخار همچنان در خدمتیم

در کوی رضا سرود جان می‌شنوم

آواز پر فرشتگان می‌شنوم

بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا

لبیک خدا از آن میان می‌شنوم

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

ممنونم برشماهم مبارک باشه

سلام بزرگوار و عرض تبریک میلاد نور .سپاس از مطلب ارزشمندتان. موفق باشید

هر وقت که کارم زار شد گفتم علی موسی الرضا
چون کارها دشوارشد گفتم علی موسی الرضا
هر وقت دلم بیمار شد گفتم علی موسی الرضا
هر کس رسید در شهر طوس حاجت روا شد از رضا
این عاصی غرق گناه مستوجب لطف و عطا
چندی شدم در حزن وغم از ظلم قوم اشقیا
راهی نمانده از نجات گویم علی موسی الرضا
تنها توئی مشکل گشا مولا علی موسی الرضا
هر در رسیدم من زدم تنها دری مانده بجا
یک دم به من بنما نگاه آقا علی موسی الرضا
حاجت روا بنما مرا آقا علی موسی الرضا
دنیا به چشمم تار شد گفتم علی موسی الرضا
چون لحظه دیدار شد گفتم علی موسی الرضا

سلام بزرگوار و عرض تبریک میلاد نور .سپاس از حضور و مطلب ارزشمندتان. موفق باشید

لاله پرپر 1394,06,04 ساعت 16:11

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع)مبارک باد

ممنون از حضورتون

سلام و عرض تبریک متقابل .سپاس از حضور ارزشمندتان. موفق باشید

لاله پرپر 1394,06,04 ساعت 16:10

Http://parsico.net/pages/imamreza/

اینم هدیه من به مناسبت تولد امام رضا(ع)
عیدتون مبارک

بعد از بازشدن تصویر به آسمانش ضربه بزن
خداوکیلى اگه خوشت اومد منم دعا کن

سلام بزرگوار ولایی و سپاس فراوان از هدیه بسیار ارزشمند و زیبا و معنویتان.. بسیار فیض بردم .ان شاالله که به حق امام رضا علیه السلام حاجتروا شوید و به نیت قلبیتان برسید. به پاس قدردانی در وب مولا قرار میدهم تا همه ی دوستان فیض برند و دعاگوی ارسال کننده یعنی شما بزرگوار باشند.و عید شما هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.