یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

17 شهریور نقطه عطف انقلاب اسلامی است


 

 17 شهریور نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

 ایثار، مقاومت و ایستادگی بزرگ‌ترین درس قیام ۱۷ شهریور برای ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه دنیاست.

 17 شهریور به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 شد.  این حادثه در طرف مقابل عزم و اراده جدی مردم جهت پیشبرد اهداف انقلاب را شتاب بخشید و عزم و اراده جدی مردم برای پیشبرد اهداف انقلاب را مستحکم کرد.
 انقلاب اسلامی ایران روزهای پرحادثه ای را پشت سرگذاشته و بسیاری از این روزهای حساس و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 کشتار مردم در میدان ژاله قدیم توسط رژیم منحوس پهلوی، باعث شد رژیم پهلوی به زباله دان تاریخ فرستاده شود و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن شد.
 17 شهریور نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران  است .به تعبیر امام خمینی (ره) این روز یوم الله است و باید همواره در خاطره‌ها و ذهن‌ها جاودان بماند تا نسل‌های آینده بدانند این انقلاب با چه سختی‌هایی به دست آمده است.
 تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران سرشار از رخدادهای افتخار آفرین بوده که واقعه 17 شهریور نیز از همین روزهای سرنوشت ساز و حماسی است.
یوم الله 17 شهریور در واقع قیام جاودان و ماندگار ملت مبارز ایران اسلامی در برابر رژیم فاسد و مستبد پهلوی محسوب شده که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر

شمادراین موردازمن سبقت گرفتیدآفرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.