یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

عربستان بزرگترین تولیدکننده تروریست

تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

دواعش از چه کشورهایی آمده‌اند؟

عربستان بزرگترین تولیدکننده تروریست

یک مرکز مطالعاتی در اروپا از ملیت‌ عناصر گروه تروریستی داعش پرده برداشته که در این بین، عربستان سعودی رکورد دار این آمارگیری است.عربستان بزرگترین تولیدکننده تروریست

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، مرکز مطالعات "افراطگرایی و خشونت" در جریان آخرین مطالعات خود، موضوع عضوگیری گروه تروریستی داعش از کشورهای جهان را مورد بررسی قرار داد.

این نهاد بین‌المللی آمار در پایان تحقیقاتش اعلام کرد: با عزیمت 866 شهروند عربستانی در سال ۲۰۱۵ به مواضع تروریست‌های داعش در عراق و سوریه، این کشور مقام نخست بیشترین تولیدکننده داعشی را به خود اختصاص داده است.

مرکز مطالعات افراطگرایی و خشونت، به مقام‌های سوم و چهارم نیز اشاره کرد و نوشت: عراق با داشتن ۴۵۳ شهروند پیوسته به داعش، بین سه کشور نخست و ایالات متحده آمریکا در رده چهارم قرار دارد.

این موسسه آمارگیری همچنین بررسی‌ دیگری با بازه زمانی فراتر یعنی از ظهور پدیده داعش تا کنون انجام داده است که به استناد آن، مجدداً عربستان سعودی با پیوستن دو هزار تا دو هزار و پانصد شهروندش به داعش، در دسته‌بندی کُلی نیز در ردیف اول قرار دارد.

مرکز مطالعات افراطگرایی و خشونت افزود: در میان هر یک میلیون شهروند اُردنی، ۳۱۵ عضو پیوسته به داعش وجود دارد.

این نهاد بین‌المللی آمار با اعلام اینکه در میان کشورهای اروپایی، بلژیک بیشترین تروریست‌ را به مواضع تروریست‌های داعش اعزام کرده است، خاطرنشان ساخت: مجموع داعشی‌های کشور فرانسه، 1600 نفر است.

مرکز مطالعات افراطگرایی و خشونت به نقل از سرویس‌های امنیتی روسیه نیز اعلام کرد: 1700 شهروند روس به داعش پیوسته‌اند که اغلب آنان از چچن یا داغستان هستند.

این موسسه آمارگیری در پایان به شمار ایرانی‌های عضو داعش اشاره و تاکید کرد: هیچ شهروند ایرانی در میان عناصر گروه تروریستی داعش وجود ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر

خدالعنتشون کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.