یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد

دانلود مولودی و مدیحه سرایی ویژه ولادت حضرت محمد (ص)


نظرات 6 + ارسال نظر
طاها 1394,10,19 ساعت 10:35

حضور استاد ارجمندم
سلام علیکم .
ممنون از این همه لطف و بزرگواری شما استاد بزرگوارم . بنده هم دعاگوی شما هستم . البته اگر خدا قبول کنه .
ان شاءالله که در پناه خدا سالم و سلامت باشید .

≈๑اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم ≈๑

≈๑سلام بزرگوار راد مهر. ≈๑

≈๑آدینه ی شما منور به الطاف الهی ≈๑

≈๑دیروزت از دست رفته و فردایت مشکوک است و امروزت مغتنم.
≈๑پس در بهره برداری از فــــــرصت ممکن شتــــــاب کن
≈๑و از اطمینان کردن به روزگــــــار بپرهیــــــز
≈๑امام علی علیه سلام"غرر الحکم درر الکلم "

≈๑آفریدگارا...
≈๑بابتِ امروز و لیاقت یک مجــــــال دیگر که عطا کردی سپاســــــگزارم .
≈๑متواضعانه از تو دانش و آگاهی تقاضا میکنم تا امروز فرصتهایی را که
≈๑در سبد زندگی ام قرار دادی شایسته به کار بندم و خدمت پیشه کنم
≈๑و اشتباهات دیــــــروزم را امــــــروز تکــــــرار نکنم
≈๑وتنها برای امروز زندگی کنم و نگران فــــــردا نباشم
≈๑چون تو نیاز امروز و فردای مــــــرا تدبیر میکنی

≈๑سایه بهشت ≈๑

سلام عزیز بزرگوار: ضمن عرض تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و آقا امام جعفر صادق(ع)، با مطلبی جدید بروزم و منظر حضورتون و ارائه نظراتتون هستم...[گل]

✿•°یا ارحم الراحمین °•✿

•✿سلام بر به آذین •✿

•✿میلاد خورشید و ماه پیامبر محمد صل الله علیه و آله و امام صادق علیه سلام خجسته باد.
•✿باشد که عاقبت به خیــــــر باشیم از دعای بزرگــــــواران.

•✿هر کس که خداوند به او نعمتی عطا کرد
•✿و او با قلب خود فهمید که از جانب خداست،
•✿شکر آن نعمت را به جا آورده است.امام صادق علیه سلام "اصول کافی

•✿الهی آفتاب تابانت امروز نیز برآمد از پشت پنجره نگاهم ،
•✿تا فروزان کند جانم را با فروغ زندگــــــی ؛
•✿تا باقــــــی روز در برد و باخت آن ...
•✿سپاسگزار تاریکی هایی باشم که نوید روشنی ست…

•✿پروردگارا سپاس از صبح امــــــروز که باز هم و باز هم سلامت عزیزانم را
•✿قشنگترین هدیه زندگی به من قرار دادی و دل انگیزترین نغمه است...
•✿شنیدن صدای نفسهایشان بر حریر زندگــــــی !

•✿و این همه را سپاس و باقــــــی همه هیچ …
•✿و دیگــــــر تلاش من است و مصلحت تــــــو
•✿بار الها باغچه من و باغ همسایه ام در امنیت تو باد

پیامبر محمد صل الله علیه و آله:
خداوندا محبت خود و محبت دوستدارانت را از تو خواستارم،
عملی را به من ارزانی کن که با آن به محبت تو دست یابم،
خداوندا محبت و دوستی خودت را از دوست داشتن من
نسبت به خودم و خانواده ام و آب خنک و گوارا،
بیشتر و محبوب تر گردان.
کتاب "کنزالعمال "

•✿سایه بهشت•✿

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
امشب سخن ازجان جهان باید گفت
توصیف رسول (ص) انس و جان باید گفت
در شـــام ولادت دو قــطب عالم
تبریک به صـاحب الزمان (عج) باید گفت
میلاد دو نور بر شما مبارک

مادران آسمانی 1394,10,07 ساعت 20:06

بهار بی خزان، روی محمد
بهشت جاودان، کوی محمد
معطر ساخت گلزار جهان را
شمیم تار گیسوی محمد

صدای بال و پر جبرئیل می آید
شب است و ماه به آغوش ایل می آید
لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد
که ساقی از طرف سلسبیل می آید
لباس خاطره را از حریر عشق بدوز
حلیمه! نزد تو فردی اصیل می آید
نگاه آمنه از این به بعد می خندد
چرا که معجزه ای بی بدیل می آید
میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.