یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

یا اباصالح ادرکنی

تقدیم به قلب نازنین حضرت ولی عصر مهدی صاحب زمان ارواحنا فداه.... آیا برای ظهور آماده ایم؟

دلنوشته ....

.... کوتاه بخوانیم.....

برای جلوگیری از گناه: عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم .

برای نشاط نماز ، کافیست :خدا را ببینیم.... توجه ! مراقب است.... تا بتوانیم در پایان سرمان را بالا بگیریم و بگوییم خدایا می پسندی؟ و لبخند رضایت خدایمان را با جان و دل احساس کنیم.....

آقا صاحب الزمان را ببینیم : بدانیم آقا صاحب الزمان یک قدم با ما فاصله دارد؛ تنها یک نفس.... آقا درست پشت گناهان ما هستند... غبار گناهانمان را پاک کنیم آقا را می بینیم.

در دعای ندبه همه جا به دنبالتان بودم آقا جان! مکه.. مدینه.. کربلا.. سامرا و..... و.... در میان اشک سَرَم را که بالا گرفتم دیدم آقا چه مهربانانه نگاهم میکنند..... آقا نگاهم میکردند و گرمی نگاهش را حس میکردم که نوازش میداد قلبم را...

آقا جان ! جان ناقابلم به فدایتان ..... نگاهتان را از خادم حقیرتان بر ندارید ..... که بدون گرمی نگاهتان در سرمای زمستانم یخ میزند قلبم......

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب سلام الله علیها


نظرات 7 + ارسال نظر

خدایا حقیقت در درون خودم بود انرا در دنیای پر از هیاهوی بیرون جستجو میکردم
در جایی که اصلا حقیقتی نداشت

خدایا مرا ببخش به خاطر اینکه خواسته های دنیایی ام فزونی دارد بر خواسته های اخروی و معنویم
خدایا این برای من رنج است ...
ایا این رنج نیست که هنوز درگیر تعلقاتی هستم ناپایدار ...؟!



خدایا کور بودم بینا شدم


ممنونم شما هم با افتخار لینک شدین

سلام بزرگوارو سپاس از حضور و لطف شما.
موفق باشید

سلام و ادب فراوان
خوبی آقای هوشمند گرامی
ان شاءالله که همیشه
سالم و تندرست باشید

سلام بزرگوار و سپاس از حضور ارزشمند و لطفتان . پایدار باشید

من که نبودم اما ز بچه ها شنیدم جبهه خیلی قشنگ بود ، همه دلا یه رنگ بود یکی وقت رفتنش با اینکه دلش تنگ بود، صداش در نیومد چون عازم جبهه و جنگ بود یکی دیگه با اینکه تازه بچشو دیدش ، خیلی زود به خاطر ناموسش، چشم از نگاش بریدش یکی دیگه که خیلی ، کوچیک و ریزه میزه است ، از ترس اینکه باباش نگه ، طاقت نداره اون هنوزم یه بچه است خیلی سریع دزدکی ، از خونه بیرون اومد کفشاشو آروم پوشید ، مادرشو صدا زد می گفت مادر ببخشید من بچه ی بدیم ولی با این بدی هم دارم میرم تا دیگه بنده ی خوبی باشم یکی یکی می رفتن جوونا از هر کجا . حیف که من نبودم تا ببینم حسینی ها رو.

درود بر شهیدان و مردان خدایی نبرد

سلام بر شما همسنگر بزرگوار


بسیار ممنون از مناجات زیبایی که با خدای متعال و مولا صاحب الزمان ع نوشتید

از شدت کثرت گناه آبرویی ندارم که خدا و امام زمان عج دعایم و صدایم را گوش کنند

شما برای من دعا کنید

با دستانی که من با آنها گناه نکرده ام و با چشمانی که هرزه نشده اند و با گوشهایی که صدای حرام و غیبت و تهمت نشنیده اند یا اگر شنیده اند عادت نکرده اند

با همین ها برایم دعا کنید شاید دینم از کما خارج شود و دوباره دیندار شوم

شاید دوباره خدا با من آشتی کند و امام زمان عج مرا ببخشد

اینقدر گناه کرده ام که خدا هم با من قهر کرده

شاید خدا مرا به حال خودم وا نگذارد و دستم را بگیرد و بگید بندهء من بیا بریم با هم مناجات بازی کنیم

التماس دعایم را جدی بگیرید

الهی العفو

سلام بزرگوار و سپاس از حضورو لطف ارزشمندتان . ان شاالله به حاجتروایی و عاقبت بخیری . و محتاج دعای خوبان

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما...
مطلب فوق العاده ای بود.
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و شهادت..

سلام و سپاس از حضور و لطف شما بزرگوار
موفق باشید

سلام: جالب بود، استفاده کردم و بهره وافر بردم، دست مریزاد...

سلام بزرگوار و سپاس از حضور ارزشمند و لطفتان.

باسلام خدمت شمابزرگوار

وب شمارا خیلی وقته درهردو وب مان لینک کردیم ولی شما مارا قابل ندونستید علتش رانمیدانم

سلام بزرگوار سپاس از حضور ارزشمند و لطف شما. وبلاگهای ارزشمندتان با احترام لینک شد. موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.